2e reisverslag 10-09-2014 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Tessa Jansen - WaarBenJij.nu 2e reisverslag 10-09-2014 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Tessa Jansen - WaarBenJij.nu

2e reisverslag 10-09-2014

Blijf op de hoogte en volg Tessa

10 September 2014 | Thailand, Bangkok

Zo, hier mijn 2e verslag. Het is inmiddels 23.46 pm. Dus de dag is bij mij alweer bijna voorbij. En wat voor een. Vanochtend ging ik dan voor het eerst in een "Tuk Tuk". Verschillende verhalen over gehoord, een alleen reizende Zweedse toerist die ik gisteren tegenkwam zei dat ik beter met een taxi kon gaan, maar ik liet me niet weerhouden ondanks de waarschuwing van mijn sis Roy dat het me tien jaar van mijn leven zou kosten. Ik ging voor een ritje naar MBK, een shopping mall. Maar hij wilde me voor 100 baht ook langs een tempel brengen. Nou prima, ik erin. Hij reed super chill en het viel me alles mee. Ik dacht nog, wauw ben ik echt in Thailand? Bizar... De tempel en de andere bezienswaardigheden waren mooi en indrukwekkend. Daarna wilde hij me naar het Tourist Information centre brengen, daar zou hij gratis benzine voor krijgen. Eerst zei ik nog nee dank je, het is mijn tijd, maar hij smeekte me en toen dacht ik oke, schiet nou maar op dan gaan we. Uiteindelijk heb ik daar heel lang gezeten, heerlijk in de airco overigens en ik heb toch 2 hele leuke boekingen gedaan. De eerste is 2 nachten op het eiland Kho Samed. Hij heeft me foto's laten zien, wauw. Google het en check! Echt mooi! In een bungalow, 50 meter van het strand. Daar ga ik morgen heen... Ik ben benieuwd.. Verder ga ik van de week nog naar het Grand Palace en de Floating Market. Dussss.... na dit bezoek weer terug in de Tuk Tuk en nu naar MBK. Daar heb ik heerlijk rondgelopen, dingen bekeken en lekker sushi gegeten bij Sumo. :)) Toen ik de shopping mall uitkwam lopen zag ik dat het buiten donker was, vroeg... rond 18.45. En meteen een warme deken over me heen, zo warm. Ik kon de wereld aan na m'n eerste Tuk Tuk ervaring, nou mijn hemel deze rit heeft me 20 jaar van m'n leven gekost. Deze man had naar mijn idee echt geen zin meer in zijn leven, alle jezus wat reed hij als een imbeciel! Pfff, ik hield mijn hart vast, het leek alsnof mijn laatste uur geslagen had. Het was ook mega druk op de weg, hij keek voor niemand uit.. Een ritje in de achtbaan is er niets bij. Anyway, toch overleefd natuurlijk, dramaqueen misschien? ;) Nee, serieus het was echt heftig. Tijd voor een drankje. Er klonk een lekkere sound bij een terrasje dus daar ben ik neergeploft. Dezedame vroeg om verzoekjes, de eerste keer durfde ik niet zo goed, maar de 2e keer ging mijn hand omhoog. Bette Midler - The wind beneath my wings. One of my favorites! Zij kende het liedje wel, maar de man met gitaar had 'm nog nooit gespeeld. Ik zei nog, dt maakt niet uit, improviseer iets. Ik ging ervan uit dat ze 'm vrij snel zou zingen, dus ik vroeg een dame naast mij of ik naast maar mocht komen zitten zodat ik het beter kon filmen. Het liedje kwam maar niet en ben een gesprek deze dame aangegaan. Heel gezellig zitten kletsen. Zij kwam uit New-Orleans en morgen komt een vriend van haar ook deze kant op. Uiteindelijk e-mail adressen uitgewisseld, ze wilde altijd al een keer naar Amsterdam komen. Leuk! Daarna m'n spulletjes naar m'n kamer gebracht en op naar full body massage. Bij de voet massage van gisteren zat een schoudermassage in en die voelde ik vanochtend nog. Ik heb hele gevoelige spieren en ze zijn niet echt zachtzinnig lol. Ik vroeg de dame om zachtjes te zijn, maar volgens mij kennen ze dat niet. Kolere hahaha. Nee, het meeste was erg lekker, maar mijn nek en schouders deden wel zeer. Nu zit ik lekker aan een rijstsoepje met garnalen, hmm.... Als die op is ga ik wel m'n mandje in, om 8.00 moet ik klaar staan voor de bus. Ik voel me heel fijn en zo blessed dat ik hier mag zijn. Bijna onwerkelijk. De dagen gaan zo snel! Je wordt dood gegooid met armbandjes met vunzige teksten, dat iemand ze koopt en ermee loopt snap ik niet hahahaha. Ook zie je bordjes met "Ping Pong Show". Nou, ik ben normaal wel te porren voor een potje tafeltennis, maar dit sla ik zelfs over. ;) Lieve schatten, bij jullie is het nu bijna half acht 's avonds. Geniet nog van deze avond! Dank dat jullie allemaal zo met me meeleven! Love to all of you! ❤️ Dikke kus! X

  • 10 September 2014 - 19:33

    Gerrie Priem:

    Hallo lieve schat,

    Wat ben ik blij dat je je draai een beetje gevonden hebt, en dat je al leuke dingen gedaan en gezien hebt.
    Kan me voorstellen dat het heel onwerkelijk lijkt, heel andere wereld!
    Super dat je zo geniet, en overal op af gaat, knap hoor!

    Wens je nog heel veel plezier, en je zal ongetwijfeld nog hele mooie dingen gaan zien!
    Kijk uit naar je volgende bl1og ervaring.
    Dikke kus <3xxxx love you!

  • 10 September 2014 - 20:14

    Paula :

    hahah ken die verhalen van de tuk tuk van mijn zusje en zwager (purser klm) die regelamtig op de landen vliegen ,geniet ervan en blijf lachen ,selamat tidur (slaap lekker) xxx

  • 10 September 2014 - 20:45

    Yvanka:

    Geniet er van lieve tessa

  • 11 September 2014 - 10:49

    Roy:

    Hi Sis, blij om te lezen dat je geniet. Tip bij de massage: bao bao is zacht/langzaam. Djep is pijn.
    Geniet ze verder. Hug vanuit Holland xxxx

  • 11 September 2014 - 19:44

    Hetty:

    Hoi Tes,
    Blij dat je het naar je zin, zou zeggen lekker blijven genieten, en ook op jezelf passen.
    Groetjes Hetty xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tessa

Actief sinds 17 Aug. 2014
Verslag gelezen: 217
Totaal aantal bezoekers 6178

Voorgaande reizen:

08 September 2014 - 23 Oktober 2014

Tess Goes Down Under!

Landen bezocht: