3e blog 11-09-2014 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Tessa Jansen - WaarBenJij.nu 3e blog 11-09-2014 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Tessa Jansen - WaarBenJij.nu

3e blog 11-09-2014

Blijf op de hoogte en volg Tessa

11 September 2014 | Thailand, Bangkok

Hello everyone!

Het is 11-09-2014 23.30 pm. Ik zit nu in mijn bungalow op het eiland Koh Samet. What a day, what a day. Na 4 uurtjes slapen ging de wekker, pfoe dat was lastig opstaan. En dan ook nog bedenken wat ik mee moest nemen. Ik dacht dat een koffer voor 6 weken inpakken lastig was hahaha. Maar het was gelukt en ontbeten en al stond ik om 800 beneden bij het hotel voor de trip naar het eiland Koh Samet. Ik werd opgehaald door een busje. We haalden nog meer mensen op, moesten overstappen in een ander busje en daar gingen we. Ik zat voorin. Deze man reed ook weer heel rustig en netjes LOL, not.... Maar het schijnt normaal te zijn. ;) Even een pauze ergens, super smerige toiletten bah, lekker geslapen in de bus, met mond open, very charming. Ik kwam een Nederlands echtpaar tegen waar ik mee aan de praat raakte tijdens de pauze. Leuk mee gepraat, ook nog in de bus en op de boot. Ze gaven me wat tips voor in China, ook fijn. Bij de boot aangekomen na ongeveer 3 uur dachten we zoals gezegd meteen te kunnen vertrekken. Maar helaas liep dat anders. Er werd ons ook niets verteld, maar we werden wel naar de boot gebracht en we moesten aan boord. We hebben ruim 2 uur zitten wachten voor we weggingen. Iedereen was er zo klaar mee op een gegeven moment. We hebben lang geduld gehad, maar we kwam meer dan een uur later aan dan gepland. Er werd steeds weer opnieuw eten met scooters en auto's gebracht en die werden ingeladen. Zelfs vlees zonder koeling! Pfff, hoe dan! De vis was daarentegen wel gekoeld. Vreemd. Anyway. Toen we begonnen met varen werd de lucht blauw, toppie. Lekker even geslapen aan boord, mijn maag vond het schommelen niet zo fijn. ;)( Na de bootreis met een taxi richting bungalow, de bestuurder wees me hoe ik moest lopen, maar dat was niet de goede kant op lol. Uiteindelijk gevonden, ik kreeg de sleutel van mijn bungalow. Lees hangslot! Tja, gelukkig liggen er mensen om me heen in bungalows en ben ik dus niet alleen. De receptie was op een gegeven moment gesloten, dus ik dacht, als er iets gebeurd waar ga ik dan heen om iets te melden? Nou ja, knop om, niet aan denken. Bij aankomst meteen in mijn nieuwe bikini op t strand gaan liggen chillen. Heerlijk! Het is heel mooi hier! De foto's van google kloppen niet helemaal haha, maar goed dat is bij mijn hotel ook het geval. Volgens mij gebeurd dat vaker. Ik geniet volop, het uitzicht over zee is prachtig! En de ruizende, wilde zee in het donker is ook heerlijk om te horen. Daarna gedoucht en lekker wat gaan eten en drinken. Garnalen met knoflook en ananassap. Weer gekletst met een alleen reizende man, deze keer een Duitse. Heel aardig! Maar, ik was doodop en morgen wil ik liever op het strand slapen dan pas om 11.00 uit bed komen dus ik ben nu lekker in mijn bungalow. Hij liet me de voorspellingen zien en die zeiden regen... De mijne zei pas regen tegen 17.00. Dus dat wordt zeker vroeg op het strand liggen.. Ik heb al vanaf de laatste week voor vertrek naar Thailand geen weerbericht meer gekeken, ik dacht ik zie het allemaal wel. Er werd zoveel regen voorspeld, maar op een paar spatjes na op de boot heeft het vanaf aankomst in Bangkok nog geen druppel geregend. Ze kunnen er niets van hahaha. Ik maak me niet druk en zie wel hoe het gaat. Ik ben net op het strand gebeten door iets in mijn arm, maar ik weet niet door wat... Er lopen nogal wat katten en honden rond dus het zou wel eens een vlo kunnen zijn. Meteen op internet gekeken, maar het gaat vanzelf weer weg. Dussss proberen niet teveel te krabben. Lekker boeiend ook dit hahaha. Well guys, bij jullie is het nu rond 18.30. Geniet van jullie avond en tot laterrrrrrrrr! Kus X Tess

  • 11 September 2014 - 19:07

    Adinda:

    Toppppp mopp:) enjoy en sweet dreams

  • 11 September 2014 - 19:27

    Elly De Vries:

    Mop wqat heerlijk allemaal wat ik lees je geniet met volle teugen toppie hoor!
    Dikke kus en slaap lekker.
    Je dansmaatje

  • 11 September 2014 - 20:20

    Paula :

    wat ben je weer goed bezig geweest,wel zorgen voor strandrust he hahahah en gebeten door een beestje brbrbrbrb mug?? haha xxxx geniet ervan xx

  • 12 September 2014 - 09:47

    Kitsebillys:

    Helemaal top Tessa leuk om te lezen verheug me op de volgende xxxxx

  • 12 September 2014 - 09:57

    Mariette:

    Meis wat een avontuur zo hihihi veel plezier on the beach

  • 12 September 2014 - 21:39

    Desiree:

    Lieverd

    Wat leuk om zo met je mee te reizen.
    Geniet lekker van het strand en pas op voor vreemde beestjes, het kunnen niet allemaal je vriendjes zijn!!

  • 12 September 2014 - 22:46

    Gerrie Priem:

    Oe lievie je blog gelezen heb je al gesproken via app. hoop dat het weer droog is!! Veel plezier nog xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tessa

Actief sinds 17 Aug. 2014
Verslag gelezen: 272
Totaal aantal bezoekers 6185

Voorgaande reizen:

08 September 2014 - 23 Oktober 2014

Tess Goes Down Under!

Landen bezocht: