7th blog; Picknick, bloemkool, rummicub! - Reisverslag uit Mermaid Beach, Australië van Tessa Jansen - WaarBenJij.nu 7th blog; Picknick, bloemkool, rummicub! - Reisverslag uit Mermaid Beach, Australië van Tessa Jansen - WaarBenJij.nu

7th blog; Picknick, bloemkool, rummicub!

Blijf op de hoogte en volg Tessa

19 September 2014 | Australië, Mermaid Beach

Ola!

How are ya all?
Voor mij is er weer een dag om, 23.06 pm is het en ik lig weer lekker op tijd in bed. Vandaag moest mijn oom een paar uur aan het werk en gingen mijn nichtje en ik naar mijn tante en neefje. Mijn oom bracht ons er heen met de auto. Ik keek rond in hun huis en tuin en het was super leuk om mijn tante weer te zien! En ohhhhh, die kleine Lenny, wat een lekker ding is dat zeg! Eerst heel even verlegen, maar al gauw kon ik hem oppakken en zaten we samen op de tree swing. We besloten te gaan picknicken in Platell Park. Mijn nichtje Zara liep met de hond, ik ernaast achter de kinderwagen en mijn tante in de auto met de spullen. Het was maar een paar minuten lopen. Het zag er mooi uit, het was een soort van bos zand en een kanaal.. En daar zwommen bull sharks... LOL, oke, dat werd 100% zeker niet zwemmen. We hebben heerlijk gegeten, mega tiny krabbetjes gezien met een huisje in het water, een kaart spelletje gedaan en gekletst. Ook over de tijd dat ze in NL waren en opa overleed. Even een paar tranen... maar ze waren oke. Mijn oom pikte ons later op bij het huis van mijn tante, waar we eerst nog een biertje dronken. Daarna gingen we met zijn drieën naar een winkelcentrum, even boodschapjes doen. 'S avonds heerlijk bloemkool gegeten met zalm en aardappels, mjammie! Even wat research voor line-dance gedaan en dat gaat zeker gebeuren. Men oh men, mijn voetjes kriebelen like hell hahaha. Ook al heb ik overal gedanst, in de tuk tuk, in de de bus, taxi, vliegtuig, mijn hotelkamer lol. Later vanavond nog een paar spelletjes Rummicub gespeeld, erg gezellig. Nu in bed en morgen weer nieuwe plannen! Super veel zin in! Wanna know what I'm going to do? Wait for my next blog. ;) Ik heb er lekkere dekens bij gekregen dus ik zal het niet meer koud hebben lol. Bye for now. Love ya! X

  • 19 September 2014 - 15:33

    Paula:

    is het zo koud daar dan s,nachts meis ,dat je extra dekens nodig hebt,dat wist ik niet,nou dan heerlijk onder de wol zou ik zeggen,maar hier effe niet,het zonnetje brand en de dekens nog niet echt nodig ,hahah niet gezwommen bijde sharks nee zeg
    heerlijk om zo thuis te zijn ,met spelletjes doen en kletsen ,maar ook de traantjes delen he,
    ben benieuwd naar je dans avonturen,of het net zo is als hier ,
    voor nu lekker slapen en gezond weer op xxx

  • 19 September 2014 - 17:03

    Kimberley:

    Ik ben heel benieuwd hoe oud je nichtje is met wie je op stap gaat :-) heb je foto's van die haaien? Is er zo'n groot temperatuur verschil dan?

    Slaap lekker xxxx

  • 20 September 2014 - 01:16

    Gerriepriem:

    Hoi Tess leuk om te horen hoe het gaat daar!Je geniet en je ontspant dat is belangrijk....
    Ik wens dat je helemaal ontspant en geniet van alles wat er gebeurt daar.
    Hele dikke knuffel van mij ..gxxxx

  • 20 September 2014 - 11:41

    Yvanka:

    Heerlijk voorje zo dagje met je famllie

    En dansen heerlijk waar het naar kan moet zeggen dat ik dansen
    Ook al tijd mis waar ik ook ben met vakantie

    Ben super trots opjouw

    veel liefs yvanka xx

  • 26 September 2014 - 17:48

    Gerriepriem:

    Leuk Tess dat je bij je tante ook bent geweest! Met kleine ook gezellig ff knuffelen.
    Nou koud heb je het ook niet meer, ook opgelost.
    Heel veel plezier komende dagen!.
    Liefs xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tessa

Actief sinds 17 Aug. 2014
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 6170

Voorgaande reizen:

08 September 2014 - 23 Oktober 2014

Tess Goes Down Under!

Landen bezocht: