Eerste blog; vertrek + aankomst - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Tessa Jansen - WaarBenJij.nu Eerste blog; vertrek + aankomst - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Tessa Jansen - WaarBenJij.nu

Eerste blog; vertrek + aankomst

Door: Tessa

Blijf op de hoogte en volg Tessa

09 September 2014 | Thailand, Bangkok

08-09-2014 14.14 pm
Nou, hier mijn eerste blog verhaal. My adventure has just started! Heel erg spannend en leuk! Vanochtend eerst thuis paps gedag gezegd, die vertrekt morgen weer naar Spanje. We hebben weer super fijne momenten seamen gehad. Daarna hebben moeder, zusje, nichtje, oma en Gerrie me weggebracht naar Schiphol. En werkelijk alles is goed gegaan! Schiphol blijft een magische plek. Een apart buikgevoel had ik wel, maar geen zenuwen eigenlijk. Gek genoeg lol. Maar goed... Ingecheckt, Boarding pass uitgeprint, bagage op de band, nog een klein half uurtje voor een broodje en drinken en toen was het zover. De laatste knuffels en kusjes. Springen en gaan. Nog even gewinkeld en huppa naar de gate. Gate 47 it is, boarden maar! Het is 14.14 en ik zie alleen maar wolken en een vliegtuigvleugel. Een prachtig gezicht. Het armbandje van de Kitsies om, toppie! Verder Firestorm op, wiebelende voetjes onder de stoel lol. I feel happy! Let's go and do this shit! Oh ja, ik heb zoveel kaartjes, cadeautjes, appjes, smsjes, fX
berichten ontvangen. Het lijkt wel of ik ga emigreren haha. Dat geeft een ontzettend fijn gevoel en ik voel de liefde, dat koester ik enorm. Zo, even genoeg voor nu. Bye mates! X


09-09-2014 21.15 pm
Inmiddels volledig ingecheckt end gesettled in het hotel. De vluchten zijn goed gegaan. Alleen niemand kon me duidelijk iets vertellen over het visum van China.. Slecht Engels sprekende mensen en ze weten duidelijk geen van allen de rebels. Goh, wat lijkt het op NL LOL. Na een uur was ik er klaar mee en ik zie t wel over een week. T komt vast goed. Hup in een taxi en op naar Khao San Road! Ingecheckt, koffer neergezet, het thuisfront even gerust gesteld en ff een paar uur geslapen, ik was kapot. Net even lekker gegeten en wat rond gelopen, held gehaald en nu op zoek naar een voetmassage. ;) Daarna lekker man bedje in. Foto's volgen! Liefs X

  • 09 September 2014 - 16:37

    Elly De Vries:

    Hoi Tessa,
    Fijn dat alles goed verlopen is buiten China dan maar dat zal ook wel goed komen.
    Leuk dat je deze blog hebt aangemaakt zo kunnen we je volgen.
    Slaap lekker voor zo (als je al niet slaapt want het is bij jou al bijna 10 uur)
    Heel veel plezier en ben erg trots op je dat je dit toch maar onderneemt weet niet of ik dat had gedurft in mijn eentje.
    dikke knuffel en tot horens je dansmaatje Elly

  • 09 September 2014 - 17:00

    Mariette:

    Blij dat je goed bent aangekomen en wens je een toptijd

  • 09 September 2014 - 17:02

    Wil Van Veen:

    Hoi grietje fijn dat je reis goed is gegaan. Trots op je dat je dat helemaal alleen doet. Ik ijk uit naar je volgende blog. Veel plezier voorzichtig aan xxx

  • 09 September 2014 - 17:05

    Adin:

    Fijn te lezen poppie xxxxx

  • 09 September 2014 - 17:06

    Caecil :

    Blij dat je goed aangekomen bent.
    Blijft spannend voor jou deze stap, maar dat zal je gaan lukken.
    Dat is nog maar begin, hopelijk alles naar je wens, geniet ervan ....
    Peetje af hoor en goed op je zelf passen .
    Liefs , Caecil (Nona Hitam)

  • 09 September 2014 - 17:16

    Ans:

    Fijn dat je vlucht goed is verlopen ,we lezen het allemaal wel ,have fun
    Groetjes Ans

  • 09 September 2014 - 18:02

    Kimberley:

    Fijn dat je goed bent aangekomen dinnie :-) slaap lekker en veel plezier met wat je morgen gaat doen xxx

  • 09 September 2014 - 18:27

    Kitsebillys:

    Helemaal leuk dit verslag of we er bij zijn we zijn gewoon mee wat leukkk pas goed op jezelf knuffel en tot het volgende verslag xxxxxx

  • 09 September 2014 - 18:56

    Paula Vd Stadt:

    je mop hahah je gaat als een speer he,heerlijk te zien en te horen dat het begin al zo goed verloopt.op naar de rest .genieten xxx

  • 09 September 2014 - 19:20

    Hetty:

    Leuk dit Tessa, zo kunnen we allemaal zien en lezen hoe het je vergaat aan de andere kant van de wereld.
    Pas goed op jezelf. Tot de volgende keer. xxx

  • 09 September 2014 - 21:26

    Yvanka:

    Lieve tessa

    Wat leuk een vakantie blog geniet er van

    Veel liefs yvanka

  • 10 September 2014 - 14:21

    Steef:

    Leuk Tes! Lekker blijven schrijven! ;) Wil je graag volgen zo! :)

  • 10 September 2014 - 14:35

    Janneke:

    Hoi meissie,
    fijn om te horen dat het allemaal soepel is verlopen.
    Dat gaat bij jou nog wel een anders, lol.
    Geniet er maar lekker van, ik hou je verhalen in de gaten.
    Lieve groetjes,
    Jan xx

  • 17 September 2014 - 15:22

    Wolly:

    Hallo Tessa. Ik vind het super. Heel veel plezier en ik lees graag je blog.
    GR:Wolly

  • 17 September 2014 - 21:17

    Olga:

    Ik ga je blog lezen en wens je een leuke vakantie verder toe

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tessa

Actief sinds 17 Aug. 2014
Verslag gelezen: 301
Totaal aantal bezoekers 6201

Voorgaande reizen:

08 September 2014 - 23 Oktober 2014

Tess Goes Down Under!

Landen bezocht: