8th blog; 21-09-2014 - Reisverslag uit Mermaid Beach, Australië van Tessa Jansen - WaarBenJij.nu 8th blog; 21-09-2014 - Reisverslag uit Mermaid Beach, Australië van Tessa Jansen - WaarBenJij.nu

8th blog; 21-09-2014

Blijf op de hoogte en volg Tessa

21 September 2014 | Australië, Mermaid Beach

8th blog. One of my favorites LOL. En voor de verandering eens een ochtend blog voor mij.

Gisteren was het 20-09-2014. Ik werd laat wakker, daarna zijn we samen met een vriendinnetje van Zara naar Currumbin Beach geweest. Dat ligt in het plaatsje Currumbin Alley net voor de grens met New South Wales, maar nog net in Queensland. Ongeveer 20 minuten rijden. Wauw, wat was het uitzicht daar ook mooi! Toen we aankwamen en ik me wilde insmeren dacht ik oeps.... ik ben mijn zonnebrand en zonnebril op mijn bed vergeten.. damn... Mijn oom ging op pad voor nieuwe sunscreen, hij moest toch nieuwe hebben. Lief! Toen hij terug was heb ik me ingesmeerd en deed ik een poging om in mijn nieuwe boek te beginnen, ik had er al 1 uitgelezen in Thailand. Maar na 1 bladzijde vielen mijn ogen dicht, ok, lekker aan toegeven en mijn ogen sluiten. Later werd ik wakker en mijn oom zei al dat ik aan het verbranden was. Dat bleek 's avonds echt mee te vallen, totaal niet verbrand gelukkig. Er was daar een kunst festival die dag, zowel op het strand als op de boulevard. Ik ben met mijn oom alles gaan bekijken en hij heeft overal foto's van gemaakt. Hij is professionele fotograaf en heeft een supergaaf toestel. Het was leuk om te zien en we zijn toch wel langer dan een uur weggeweest. Bij terugkomst met z'n allen een papaya en watermeloen gegeten en toen ging mijn oom met de meiden een fotoshoot schieten. Ik probeerde nog even in mijn boek te duiken, maar ik kom niet door het begin heen pff.. Later die middag zijn we naar huis gegaan. Nog even snel langs de supermarkt en mijn oom ging al lekker koken. Het is echt een feestje, elke dag super gezond eten, hij weet zoveel van alles af. Kunnen wij nog wat van leren! Ik ga ook een keer koken heb ik beloofd, tot die tijd was ik gewoon lekker af lol. Eerst even goede inspiratie op doen. We hebben heerlijk gegeten en daarna een paar potjes Rummicub gespeeld. Super grappig! Ik heb wel dik verloren, but who cares hihi. Lekker op tijd naar bed en vanochtend ff FB gecheckt en nu aan de blog. Straks even een strandwandeling maken met mijn oom, Zara gaat even naar mijn tante. Verder nog geen plannen. Vandaag is mijn dance mate, yeah mate Elly aka Pokie jarig. Ook hier even.. HAPPY BIRTHDAY, TO YOU, IN DE WEI STAAT EEN KOE... EN DIE KOE ZEGT I LOVE YOU, HAPPY BIRTHDAY TO YOU! Geniet van je dag lieve schat en laat je maar lekker verwennen! Jullie slapen nu nog lekker of gaan net naar bed, geniet van jullie zondag en tot gauw weer! Big X

  • 21 September 2014 - 07:29

    Elly De Vries:

    Goedemorgen waka,
    Wat geweldig dat je het zo naar je zin hebt daar!
    Dank je wel voor je lieve verjaardagswens en genieten gaan we zeker!
    De hele dag met de kids super.
    Love you maar vooral miss you.
    Dikke kus je poker face

  • 21 September 2014 - 11:32

    Gerriepriem:

    Lekker genieten dus.. en lekker bijkomen en mooie dingen zien!
    Echt heel leuk voor je schattie.
    Geniet van alles wat je ziet.. veel plezier nog.
    Miss you to!xxx

  • 21 September 2014 - 21:16

    Jolanda De Kok:

    Heey meis

    Leuk je reis blog

    Geniet van je mooie vakantie
    En je fam

    Veel liefs jolanda

  • 22 September 2014 - 19:14

    Simone:

    Wat doen jullie leuke dingen schatje!
    Ik geniet steeds als ik weer een blog van je kan lezen.
    Kusjes mam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tessa

Actief sinds 17 Aug. 2014
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 6274

Voorgaande reizen:

08 September 2014 - 23 Oktober 2014

Tess Goes Down Under!

Landen bezocht: